fbpx
BMCG

E-mocjonalna Marka

Człowiek jest istotą emocjonalną, która poszukuje i doświadcza emocji każdego dnia. Swoje decyzje, począwszy od tych życiowych poprzez te mało ważne, jak wybór mleka w codziennych zakupach podejmuje w 80% przez pryzmat emocji.

Wykorzystanie ich w budowie firmy, marki i zwiększaniu sprzedaży wydaje się logiczne, a na chwile obecną wręcz jest to przymusem.

Jak dzięki emocjom przywiązać klienta do swojej firmy? W jaki sposób komunikować się z potencjalnym klientem językiem emocji, aby ten był skłonny obdarzyć naszą firmę zaufaniem?

Jest to autorskie szkolenie Gabriela Daniela Brzozwskiego autora książki pt. “Ja to Ty, czy Ty to już ja?” uważanej przez czytelników za jedną z najbardziej szczerych i nieszablonowych książek dostępnych na rynku.

Informacja o zapisach na to szkolenie i jego dostępność będzie podawana na bieżąco w zakładce aktualności oraz w kanałach Social Media.

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.